ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند معیار‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است
سرخط خبرها

گلایه فرماندار مشهد از اطلاع‌رسانی نامطلوب درباره کالابرگ فجرانه | مرخصی مدیران دستگاه ها تا زمان برگزاری انتخابات در مشهد لغو شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۷۷۱
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
گلایه فرماندار مشهد از اطلاع‌رسانی نامطلوب درباره کالابرگ فجرانه | مرخصی مدیران دستگاه ها تا زمان برگزاری انتخابات در مشهد لغو شد + فیلم
فرماندار مشهد گفت: در توزیع کالابرگ فجرانه در مشهد متاسفانه اطلاع رسانی دقیقی از سوی دستگاه های متولی صورت نگرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه، یازدهمین شورای اداری مشهد که عصر امرز ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: در جلسه امروز شورای اداری مشهد، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ارتباط با توزیع کالابرگ فجرانه در راستای حل بخشی از مشکل معیشتی مردم توضیحاتی را ارائه دادند. اما متاسفانه در اطلاع‌رسانی کالابرگ فجرانه اشکالاتی وجود داشت و در برخی حوزه‌ها با ازدحام جمعیت مواجه شدیم، در حالی که اگر اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌های متولی به درستی انجام می‌شد مردم اذیت نمی‌شدند و این ازدحام و صف‌ها که در شان جمهوری اسلامی نیست، تشکیل نمی‌شد.

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا در روز‌های آینده برنامه ریزی و جلساتی را برای مطلوب شدن وضعیت توزیع کالا برگ فجرانه برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم گلایه‌های مردم را به درستی پاسخ دهیم و مشکلات مربوط به این کالابرگ را کاهش دهیم و از ازدحام جمعیت بکاهیم.

فرماندار مشهد در ادامه با قدردانی از مردم و حضور شکوهمندشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: ما در ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که قطعا مردم این بارهم پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و تو دهنی محکمی را به دشمن خواهند زد. الحمدلله در شهرستان مشهد نیز آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات به وجود آمده است. همه مدیران اجرایی و دستگاه‌ها به ویژه هیات اجرایی انتخابات آمادگی کامل برای اجرای انتخابات دارند. ۱۸ هزار عوامل اجرایی و در مجموع ۳۸ هزار عوامل نظارتی، اجرایی و انتظامی آموزش و ساماندهی شدند که در هزار و ۸۷۲ شعبه اخذ رای خدماتی را ارائه خواهند داد.

داوری ادامه داد: از چند روز دیگر نیز تبلیغات کاندیدا‌ها در سطح شهر آغاز خواهد شد. برای این موضوع نیز مقدمات به خوبی مهیا شده است و امروز لیست تایید صلاحیت شدگان مجلس به صورت کامل ابلاغ می‌شود و تمام مباحث آماده برگزاری انتخابات است.

فعال شدن ۲۰ خیابان انتظار در مشهد

فرماندار مشهد در ادامه همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری جشن نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: ۲۰ خیابان به عنوان خیابان انتظاربرای جشن امام زمان (عج) در مشهد فعال است که بعد از نیمه شعبان به عنوان خیابان انتخاب برای برگزاری انتخابات به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی همچنین در خصوص طرح‌های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان برای تسهیل در خرید اجناس مورد نیاز مردم اظهار کرد: ۸۰ فروشگاه زنجیره‌ای را مجهز کردیم که اقلام اساسی مصوب را باید با ۸ درصد تخفیف و مابقی کالا‌ها را با تخفیف ۳۰ درصدی دراختیار مردم بگذارند. علاوه بر این مردم می توانند از این فروشگاه ها به صورت اقساطی خرید نمایند. همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان بتوانیم به معیشت مردم کمک کنیم و قدرت خرید را ارتقا دهیم.

مردم هوشمند و انقلابی پای کار آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

فرماندار مشهد همچنین در  جمع مدیران اجرایی مشهد، بیان کرد: امروز می‌شود به مردم گزارش داد که همه مدیران و خادمان دغدغه‌مند در حال فعالیت هستند، سه‌شنبه‌هایی که شما مدیران در جمع مردم قرار می‌گیرید مشاهده می‌کنید که نوع درخواست مردم متفاوت شده، تا دیروز مردم نیاز‌های اضطراری خود را بیان می‌کردند، اما امروز نوع درخواست‌ها متفاوت شده و بیانگر این است که نیاز اضطراری را برطرف کردید و امروز اولویت دوم را بیان می‌کنند، گرچه که باید به آن‌ها نیز پرداخت.

او ادامه داد: امروز مردم ما با نگاه بهتری به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند و مردم با امید بیشتری می‌آیند. امروز بالای ۴۰۰ نفربرای طرح مشکلاتشان مراجعه کردند و دستگاه‌ها با عشق رسیدگی می‌کنند.

لغو مرخصی مدیران دستگاه‌ها تا زمان انتخابات

داوری خواستار حضور همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات شد و گفت: درصد بالایی از دستگاه‌های اجرایی پای کار انتخابات آمدند، اما باید همه پای کار بیایند، امسال مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند در حالی که دشمن خیال می‌کرد امسال کسی پای کار نمی‌آید. این یعنی مردم هوشمند و انقلابی محکم پای کار آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: همه مدیران باید برگزاری انتخابات را جدی بگیرند. از فردا یکم اسفندماه تا ۱۳ اسفندماه مرخصی کلیه مدیران دستگاه‌ها لغو است، و همه باید تمام همت خود را برای برگزاری بهتر انتخابات بگذاریم. طبق قانون سازمان‌های اداری مکلف‌اند تمام تجهیزات را پای کار بیاورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->